Кавала / Тасос - Гърция 2015

Миналата седмица станах на 25 и тъй като си е четвърт век на планетата Земя исках да направя нещо по запомнящо се от обикновеното празнуване, затова решихме да отскочим за 3 дни до Гърция.

Тръгнахме на рожденият ми ден с доста голямо закъснение, защото трябваше да се извадят някакви документи за колата. И за да бъде този ден наистина незабравим, около Нова Загора колата реши да ни изостави и се наложи да се върнем, така че  прекарах рождения си ден в България :). Все пак на другият ден отново опитахме да стигнем до Гърция и този път беше успешно. :)

Настанихме се в хотел Philoxenia на 5 минути извън Кавала с кола. Стаята имаше гледка към целия град и морето.

На другия ден трябваше да свършим всичко планувано, тъй като бяхме изгубили един ден. Рано сутринта хванахме ферибота от пристанището за Тасос. Пътуването е около час и 20-30 минути. Така изглежда Кавала от ферибота:

Ето и няколко снимки на Тасос от ферибота:

Градчето до което отива ферибота се казва Принос. Общо взето има 10-20 сгради. Определено ще е по-интересно да отидете до там с кола и да обиколите целия остров, но ние нямаше какво да правим, затова изпихме по едно кафе в крайбрежното заведение, купихме си малко сувенири и със следващият ферибот се върнахме в Кавала.

Селфи с ферибота:

В Кавала разгледахме стария акведукт и крепостната стена на замъка.

На другият ден потеглихме рано сутринта за България, защото ни чакаше доста път до Варна. И така това беше малкото приключение, което си спретнахме за рождения ми ден :).